Ontmoetingsavond

Groei & Bloei is een landelijke vereniging met ca 27 000 leden, verdeeld over ruim 120 afdelingen, waaronder afdeling Deventer. De belangrijkste activiteiten van de vereniging zijn  de 10-maandelijkse uitgave van het gelijknamige tijdschrift en het ondersteunen van de afdelingen. Voor veel lezers van het tijdschrift is het een verrassing te ontdekken dat het afsluiten van een abonnement op het tijdschrift ook een automatisch lidmaatschap van de vereniging betekent.

De consequentie van deze symbiose is een abonnementstarief waarbij u ook meebetaalt aan de kosten van de vereniging. Om die reden zou het jammer zijn als u zich als nieuw lid/abonnee beperkt tot het slechts lezen van het tijdschrift in plaats van tevens gebruik te maken van de voordelen die het lidmaatschap biedt in de vorm van de talloze activiteiten van uw afdeling. U laat dan zoveel leuks en interessants aan u voorbijgaan.

Om de nieuwe abonnees/leden een duwtje in de goede richting te geven organiseren we jaarlijks een zgn. ‘Welkomavond’. Op deze avond maakt u kennis met de bestuursleden van de afdeling en vertellen we u hoe de vereniging landelijk, regionaal en plaatselijk is georganiseerd. Daarnaast maken we u op een informele manier deelgenoot van alle initiatieven en activiteiten die we als afdeling jaarlijks ontplooien. Uiteraard vernemen we ook graag uw ideeën en suggesties.

Ieder nieuw lid wordt aan het begin van het daaropvolgend kalenderjaar (met partner/gezinslid) persoonlijk voor deze avond uitgenodigd.

Cor Koppert, voorzitter

►Ontmoetingsavond 2023/2024