Wie zijn wij

Groei & Bloei is een landelijke vereniging met bijna 30.000 leden en verdeeld over 120 afdelingen, www.groei.nl. De vereniging kenmerkt zich door makkelijk toegankelijke kennis, laagdrempelige landelijke en lokale activiteiten en een moderne zienswijze op groene maatschappelijke items. De vereniging brengt 10 maal per jaar het tuintijdschrift Groei & Bloei uit; volgens onafhankelijke onderzoekers is dit het beste tuintijdschrift van Nederland. Hierin vindt u naast informatie over diverse vormen van tuinieren ook mooie tuinreportages, een agenda over groenactiviteiten, informatie over het buitenleven enz. Al lezende ontdekt u dat de "groenhobby veel interessante aspecten heeft”, dat u er veel van leert en veel ideeën opdoet.

Groei & Bloei afdeling Deventer e.o.

Groei & Bloei Deventer en omgeving heeft bijna 400 leden in de hele gemeente Deventer, Olst-Wijhe, Twello en Terwolde. Wanneer u lid wordt van Groei & Bloei, wordt u automatisch aan de afdeling gekoppeld waarin u woonachtig bent, en kunt u aan onderstaande plaatselijke activiteiten deelnemen. U wordt daarover geïnformeerd middels deze website en het kwartaalboekje dat de afdeling uitbrengt.

Een greep uit de vele activiteiten die wij organiseren

• Meerdaagse tuinreizen
  • Dagexcursies
  • Open tuinenroutes
  • Lezingen
  • Tuinwedstrijden
  • Bloemschikcursussen en bloemschikwedstrijden
  • Workshops
  • Plantenruilbeurzen

In onze afdeling zijn drie tuinclubs actief waarvan u lid kunt worden. We organiseren ook samen met onze buurafdelingen interessante activiteiten. Verder doen we mee met de Nationale Tuinweek. Meer gegevens vindt u onder Activiteiten  en de  Agenda.

Denk met ons mee en geef ons feedback! - Voordelen voor onze leden

Lid worden - Contact met ons opnemen Ledenservice

Neem een gratis abonnement op onze e-mail nieuwsbrief.

Wij werken graag samen met bedrijven en verenigingen

Communicatie

Leden ontvangen vier keer per jaar ons afdelingsblad (het Groene Boekje) met informatie over al onze activiteiten. Er is ook een digitale versie beschikbaar: het Groene Boekje Digitaal. Tussentijds houden wij u op de hoogte door middel van onze e-mail nieuwsbrief. Ook plaatsen wij regelmatig berichten op Facebook. Daarnaast kunt u ook zelf contact met ons opnemen.

Lid worden?

Bij het aanmelden voor Groei & Bloei kan je aangeven dat je je wilt aansluiten bij onze afdeling. Ter kennismaking zijn er gedurende het hele jaar acties. Zie www.groei.nl. We hopen dat we je belangstelling hebben gewekt en dat deze kennismaking een vervolg zal krijgen.