LEZINGEN

Groei & Bloei is een vereniging die u graag wil informeren over alles wat met de natuur te maken heeft en natuurlijk met tuinieren.  Regionaal worden daarom regelmatig lezingen georganiseerd, ook de afdeling Deventer is daarin actief.

Vanuit het bestuur wordt gezocht naar boeiende onderwerpen en naar mensen die daar vanuit hun kennis en kunde iets over willen vertellen aan onze leden. Vaak wordt ter ondersteuning van het betoog boeiend beeldmateriaal vertoond.

Zeker in de maanden waarin het actief tuinieren op een laag pitje komt te staan, is het waardevol om gevoed te worden met interessante tuin- en natuur wetenswaardigheden. Soms als opfrisser van hetgeen al bekend is, maar vaak ook om weer nieuwe inspiratie op te doen voor de eigen tuin en de wijze waarop we gewend zijn om te tuinieren.

Maar de lezingen hebben niet alleen een educatief aspect.

Het samen komen met andere tuinliefhebbers heeft een grote meerwaarde. Er is gelegenheid om van gedachten te wisselen, tips te delen en met bekenden in de pauze even gezellig bij te praten over het wel en wee onder het genot van een pauzedrankje.

Is uw interesse gewekt? Klik dan op ►LEZINGEN 2023

Jotine Sonder