EXTRA Nieuwsflits

Beste Groei & Bloeier,

De Groei & Bloei Nationale Tuinweek gaat online dit jaar! Vanaf maandag 19 april t/m 17 mei kunnen we je namens het landelijk team 5 prachtige gratis online events aanbieden. Drie lezingen en twee rondleidingen! Het zijn live streams waarbij je vragen kunt stellen aan de sprekers. Elk event start om 19.30 en duurt ongeveer een uur. Meedoen is heel simpel en kan vanuit huis: ga op maandagavond vanaf ca. 19.15 uur naar https://tv.elba-rec.nl/uitzending/groei-bloei en je bent erbij. Iedereen mag meedoen: leden en niet-leden. Na afloop van de lezing is er veel ruimte voor het stellen van al je vragen!

Groei & Bloei Nationale Tuinweek 2021 online!

Van Piet Oudolfs Highline in New York tot een sprankelend kleurenpalet in je eigen tuin …

• Maandag 19 april: Keukenhof, een kijkje achter de schermen door parkmanager Henk Mooijman
  • Maandag 26 april: Dutch Wave door Leo den Dulk
  • Maandag 3 mei: Het kleurenpalet van de tuinontwerper door Modeste Herwig
  • Maandag 10 mei: Duurzaamheid en Biodiversiteit in de Hortus Botanicus Amsterdam. Exclusieve rondleiding door Gerdien Griffioen
  • Maandag 17 mei: Bloemen met Smaak door Roos van Unen & Kristel van Dijk

Meer informatie over elk evenement vind je op onze website www.deventer.groei.nl. Veel kijkplezier!

Dan de plantenruilbeurs van 8 mei

In vervolg op de persconferentie van dinsdag 13 april hebben we helaas moeten besluiten dat de ruilbeurs van 8 mei geen doorgang kan vinden. In onze volgende Nieuwsflits zullen we je informeren hoe we, evenals vorig jaar, de ‘oogst’ van de zaai- en stekclub aan de man gaan brengen.

Namens het bestuur,