Dagexcursie FLEURAMOUR

• Excursie Fleuramour

Van vrijdag 23 tot en met maandag 26 september vindt in Alden Biesen het jaarlijkse en het grootste bloemenspektakel van Europa plaats, Fleuramour. Dit evenement vindt plaats op het prachtige kasteeldomein van Alden Biesen, in Bilzen, Belgisch Limburg. Het betreft dit jaar een jubileum editie, de 25ste en het laat zich raden dat de organisatie zal proberen om alle voorgaande jaren te overtreffen. Veel  bloemschikkers hebben dit evenement al eens bezocht maar er zijn er nog veel meer die dit ook wel zouden willen maar de verre bestemming met eigen auto te bezwaarlijk vinden. Een bus is dan niet alleen comfortabeler en gezelliger, maar ook nog veel goedkoper en milieuvriendelijker. Voor veel bloemschikkers  zal het dan ook  een uitkomst zijn dat afdeling Deventer voor dit doel op vrijdag 23 september een excursie naar deze happening organiseert. De opstapplaatsen zijn Raalte, Deventer, Apeldoorn en Arnhem, vertrektijden respectievelijk 7.30 uur, 8.00 uur, 8.30 uur en 9.00 uur.

Aankomsttijd in Alden Biesen plm. 11 uur en vertrek om 17.00 uur. Bij Arnhem dineren we bij Chinees Restaurant Hao Yuan. Plm. 20.30 uur vertrekken we richting de diverse opstapplaatsen. We hopen uiterlijk  22.00 uur weer bij Raalte te arriveren. De totaalprijs voor deze dag bedraagt voor leden en hun partner of één introducee incl. de maaltijd en een consumptie € 65,00 p.p. Ook niet-leden zijn welkom: voor hen geldt een toeslag van € 7,50.

Inschrijving door middel van het onderstaande >  OPGAVEFORMULIER < dat tot uiterlijk 15 september ‘actief’ is.

Na opgave en betaling ontvangt u uiterlijk 15 augustus een mailbericht met daarin de bevestiging van uw deelname.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erica Hoogerbeets, groeienbloei.erica@live.nl, 06 – 135 32 655

of met Ton Blokvoort, ton.blokvoort@kpnmail.nl,  06 – 219 111 20.