Ontmoetingsavond nieuwe leden 2023/2024

Beste heer/mevrouw,

U bent in het afgelopen jaar lid geworden van Groei & Bloei en daarmee ook lid van onze afdeling. Wij hebben u bij die gelegenheid met een pakketje welkom geheten en mogelijk hebt u inmiddels al aan een of meerdere activiteiten van onze afdeling deelgenomen.

Als bestuur hebben we enkele jaren geleden besloten om naast het welkomstpakketje eenmaal per jaar een ontmoetingsavond voor nieuwe leden te organiseren. Op deze informele avond kunt u onder het genot van een hapje en een drankje kennis maken met ons bestuur en krijgt u achtergrondinformatie  over de landelijke G&B organisatie en het activiteitenprogramma van onze afdeling. Uiteraard kunt u ook uw eigen wensen en ideeën kenbaar maken.

Wij nodigen u hierbij uit voor onze eerstvolgende ontmoetingsavond op woensdag 20 maart a.s. om 20.00 uur in wijkcentrum de Schalm, Dreef 1 in Deventer (Borgele). Als eindtijd streven we naar uiterlijk 22.00 uur. In geval u een partner heeft, is deze eveneens van harte welkom, want onze vereniging rekent gezinsleden ook tot haar leden.

U kunt zich voor deze avond tot uiterlijk 10 maart aanmelden via info(at)deventer.groei.nl, graag met vermelding van uw naam en of u alleen of samen komt.

Met vriendelijke groet,

Cor Koppert, voorzitter