Cursus Bloemschikken in Twello en in Deventer, voorjaar 2024

Beste cursisten/belangstellenden,

Hierbij de data voor de voorjaars-cursussen 2024. Zoals het er nu naar uitziet blijven we weer op twee locaties met gemengde groepen werken (beginners, beginners+, gevorderden en vergevorderden)

Zowel in Twello op dinsdagavond als in Deventer op woensdagavond wordt de cursus door Naomi Huisman gegeven.

We hopen voorjaar 2024 weer net zo’n toeloop te hebben als bij de najaarscursussen.

Locatie in TwelloLocatie in Deventer
De VundelaarDe Schalm
Kerklaan 3Dreef 1
Dinsdag:Woensdag:

06-02,  20-02,  05-03,  19-03,  02-04

24-01,  07-02,  06-03,  27-03,  24-04

cursustijden: 19.30 uur tot 21.30 uurcursustijden: 19.30 uur tot 21.30 uur

N.B.: de volgorde van ontvangst van de inschrijfformulieren (of de inschrijfmail) is bepalend voor de toewijzing van de beschikbare plaatsen. Bij te veel aanmeldingen maken we gebruik van een wachtlijst, je wordt hierover geïnformeerd. Bovendien hebben leden voorrang op niet-leden.

Cursusprijs voor leden: € 60,00

Cursusprijs voor niet-leden: € 75,00

N.B. Het cursusgeld is exclusief bloemen en materialen.

Het cursusgeld dient vóór het begin van de cursus betaald te zijn. Om papier en kosten te besparen ontvangt u geen afzonderlijke nota. Vergeet dus niet op tijd te betalen.

Betaling; op rekening NL 62 TRIO 0320 242 773 t.n.v. KMTP afd. Deventer o.v.v. uw naam en welke cursus u gaat doen.

U kunt zich aanmelden door middel van het  AANMELDFORMULIER

U ontvangt altijd een bevestiging van uw aanmelding en als u vragen heeft kunt u ook mailen naar Kattelijne Kraak.

Annuleringsvoorwaarden;

De voorwaarden waaronder men de cursus kan afzeggen zijn de volgende:

Tot 3 weken vóór de eerste cursusdag worden geen kosten berekend (evt. betaald lesgeld wordt terugbetaald)

Vanaf 3 weken voor het begin van de cursus wordt € 5,00 administratiekosten berekend

Vanaf 1 week voor het begin van de cursus wordt de helft van het cursusgeld berekend

Bij latere opzegging moet het gehele cursusgeld betaald worden!