Dagexcursie zaterdag 8 juni Bloemenpark Appeltern

Wie was er niet.... in de Tuinen van Appeltern.

Maar binnenkort –  dit jaar voor de tweede keer op rij -  wordt er in het huidige Bloemenpark, altijd al goed voor 200 tuinen, een geweldig Plantenfestijn georganiseerd met als thema: Kleurrijk Tuinfeest.

Groei & Bloei is partner bij de organisatie. Zo is er o.m. de finale van de landelijke bloemschikwedstrijd – op de zaterdag – en de teamchallenge in 10 tuinen, waarbij deelnemers van G&B afdelingen een spektakelstuk maken.

En er is de nodige aandacht Voor het welbekende tienpuntenplan voor duurzaam tuinieren. Een ook aanwezige plantendokter geeft graag adviezen en je wordt er getrakteerd op het allernieuwste op het gebied van tuinplanten. Nog nooit waren er in Appeltern zoveel planten te zien en te koop.

De excursie-commissie Stedendriehoek organiseert op  zaterdag 8 juni  voor leden van meerdere afdelingen van Groei & Bloei een all-in busreis naar dit festijn.

All-in houdt in: entree plus vervoer. Hoe comfortabel kan het zijn : de auto thuis laten (beter voor het milieu), gezellig samen naar Appeltern en geen parkeerproblemen, niet in de rij staan bij de kassa,  zomaar doorlopen en genieten. Maar denk wel aan uw lidmaatschapskaart.

Voor de leden en hun partner/introducé van de afdelingen Salland en Ommen is de opstapplaats: Raalte en bedraagt de all-in-prijs: €. 23,50.

Voor de leden en hun partner/introducé van de Stedendriehoek afdelingen bedraagt de all-in-prijs: €. 21,50.

Zoals gebruikelijk is de opstapplaats het Postillion Motel in Deventer, vertrek 9.00 uur.

Vertrektijd Appeltern 15.00 uur.

Zie voor opgave het formulier dat vanaf 1 mei 2024 onderstaand zichtbaar is.

OPGAVEORMULIER

WEBSITE APPELTERN VOOR UITGEBREIDE INFORMATIE